§ 4. Dostawa zamówionych produktów
- Dostawa zamówionych produktów realizowana jest na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. (listem poleconym priorytetowym).
- Zamówione produkty dostarczane są pod adres wskazany przez klienta podczas składania zamówienia.
- Opłaty za dostawę produktów są ustalane z góry i nie są uzależnione od wagi przesyłki i kosztów opakowania.
- Koszt dostawy na terenie Polski wynosi: 9,90zł dla każdego zamówienia.
- Zamawiający pokrywa koszt dostawy, który zostanie doliczony do wartości zamówionych produktów, o czym klient zostanie poinformowany przed przesłaniem zamówienia.
- Produkty wysyłane za pomocą Poczty Polskiej (listem poleconym) powinny być dostarczane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w terminie do 2 dni roboczych od momentu wysłania.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak dostawy lub wydłużenie czasu dostawy spowodowanych podaniem przez klienta wadliwego bądź niekompletnego adresu dostawy, bądź z powodu przyczyn niezależnych od sprzedającego.
- Wraz z dostarczeniem zamówionych produktów klient otrzymuje również potwierdzenie dokonanego zakupu.
§ 5. Modyfikacje zamówienia i odstąpienie od umowy
- Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia zamówienia o kolejne produkty, rezygnacji ze wszystkich bądź niektórych zamówionych produktów, korekty adresu dostawy lub zmiany danych na fakturze w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia zamówienia. Po upływie 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia zamówienia lecz nie później niż do chwili otrzymania informacji o skompletowaniu zamówienia zmiany w złożonym zamówieniu mogą dotyczyć wyłącznie korekty adresu dostawy.
- Klient może dokonać zmiany w złożonym zamówieniu wysyłając e-mail z treścią żądanej zmiany na adres poczty elektronicznej kontakt@goodie.com.pl, ola@goodie.com.pl lub za pośrednictwem telefonu pod numerem 507 713 998.
- Zmiana złożonego zamówienia potwierdzona zostanie drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany przez klienta w formularzu rejestracyjnym (przy zamówieniach złożonych za pośrednictwem strony internetowej), lub telefonicznie bezpośrednio przy składaniu dyspozycji o zmianie złożonego zamówienia za pośrednictwem telefonu.
- Klient rezygnujący ze wszystkich, bądź niektórych zamówionych przez siebie produktów w ciągu 7 dni roboczych od dokonania zmiany zamówienia otrzyma zwrot części zapłaconej z góry ceny sprzedaży odpowiadającej części zamówienia, z której klient zrezygnował.
- Zwrot, o którym mowa w punkcie 4 nastąpi na rachunek bankowy klienta wskazany przez niego przy dokonywaniu zmiany w złożonym zamówieniu.
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.
- Zwracane towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o zwrocie na adres :GOODIE
Bałtów 82/7, 27-423 Bałtów
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. - Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 dni od rejestracji zwrotu towaru w systemie. O rejestracji zwrotu Klient poinformowany zostanie poprzez wiadomość e-mail.
§ 6. Postępowanie reklamacyjne
- Sprzedawca odpowiada wobec klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną. Za wadę fizyczną uważa się niezgodność dostarczonego produktu z umową. Rzecz sprzedana jest niezgodna z umową w szczególności jeżeli:
a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania produktu klientowi.
- Reklamacja z tytułu niezgodności produktu z umową wymaga dostarczenia przez klienta na jego koszt reklamowanego produktu na adres:GOODIE Bałtów 82/7 27-423 Bałtówwraz z dowodem zakupu (lub jego kopii) i opisem zgłoszenia reklamacyjnego zawierającym treść żądania klienta. Brak dowodu zakupu nie tamuje postępowania reklamacyjnego.
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć każde zgłoszenie reklamacyjne w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. W tym samym terminie klient otrzyma informację o sposobie jej rozpatrzenia i dalszego postępowania.
- W przypadku uznania zgłoszenia reklamacyjnego za uzasadnione Sprzedawca zwróci klientowi udokumentowany koszt dostarczenia reklamowanego produktu w terminie 14 dni od dnia uznania zasadności reklamacji oraz spełni żądanie klienta zawarte w zgłoszeniu reklamacyjnym. Gdyby żądanie klienta okazało się niemożliwe do spełnienia przez sprzedawcę lub będzie wymagało nadmiernych kosztów sprzedawca zaproponuje klientowi inne rozwiązanie.
- Klientowi przysługuje prawo skorzystania z innych poza sądowych form rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia wynikających z niej roszczeń takich jak stałe polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej, mediacja przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej, rzecznicy konsumentów i pozarządowe organizacje konsumenckie.